بستری ترک اعتیاد

بستری ترک اعتیاد

بستری ترک اعتیاد

خدمات درمان اعتیاد

درمان اعتیاد بدون برنامه درمانی صحیح، نه تنها به درمان و ترک اعتیاد کمکی نمی کند بلکه باعث ایجاد مشکلات جدی تر جسمانی و روانی و در نهایت آن لغزش و شروع مصرف مجدد می شود. کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی، با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی، به عنوان مجهزترین و بهترین کلینیک ترک اعتیاد کرج، با کلیه امکانات بیمارستانی، رفاهی و ورزشی می باشد. خدمات این مجموعه بصورت شبانه روزی توسط مجرب ترین کادر و پزشکان متخصص و تحت نظر روانپزشک و تیم روانشناسی متخصص درمان اعتیاد ارائه می‌ شود.

بستری ترک اعتیاد

بستری ترک اعتیاد

ارائه مشاوره رایگان بستری به بیماران

در ابتدای مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی، بیمار بعد از دریافت مشاوره اولیه بصورت انفرادی و در صورت نیاز همراه با خانواده مراحل گرفتن کیت تشخیص اعتیاد از بیمار شروع می گردد و بعد از تشخیص اعتیاد نوع مخدر و یا محرک مصرفی، وضعیت بیمار به روانپزشک متخصص ترک اعتیاد گزارش می شود و در صورت تشخیص روانپزشک به نیاز بر درمان، مشاورین تمام اطلاعات در مورد برنامه درمانی را در اختیار خانواده و بیمار قرار می دهند به این ترتیب بیمار با آگاهی کامل، درمان خود را آغاز خواهد کرد.

پذیرش شبانه روزی بیماران

کلینیک ترک اعتیاد کرج بهبودی، به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد کرج، دارای مجوز بستری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد و در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران و خانواد های عزیز امکان بستری شبانه روزی و اورژانسی بیماران را فرهم کرده است. همچنین از دیگر خدمات این مجموعه می توانیم به آمبولانس خصوصی جهت انتقال بیماران به کلینیک اشاره نماییم.